15 september 2009

Laatste daagjes...

Hey,

Nog gauw een laatste blogpostje.

Na enkele dagen relaxen bij Lien en Peter in Montreal (wat ongelooflijk deugd deed na het intensieve veldwerk bij Parks Canada), vertrok ik voor een weekje naar Boston waar mijn nicht Ineke woont. We hadden een heel gezellige tijd en het was een leuke afwisseling tussen enkele dagen Boston en een paar toffe wandelingen in de natuur (foto's).

Nu ben ik terug in Montreal en heb ik er een weekendje opzitten met Lien, terwijl Peter in Kopenhagen zit. Lien en ik huurden een hutje in de Oostkantons, alwaar we ook enkele wandelingetjes deden. Heel gezellig, maar soms lastig als ik eraan dacht dat het mijn laatste uitstapje was in Canada... (foto's).

Morgen vertrek ik naar Ottawa, waar ik Melissa van het Riverinstitute nog een bezoekje ga brengen. We gaan samen met Brian van het Instituut nog eens een vleermuizen grot gaan bezoeken. Aangezien ik nu een expert geworden ben... :-). Ik blijf bij Melissa tot vrijdag. Mijn laatste dagen spendeer ik nog bij Lien en Peter en dinsdagavond spring ik de vlieger op...

Als ik terug in Belgiƫ ben, zal mn GSM weer werken, dus dan ben ik weer mobiel bereikbaar :-)

Tot snel snel,
Liesbet XxX

1 opmerking:

  1. Hey Liesbetje,

    Zag er heel leuk uit, jullie laatste weekendje samen! Geniet ten volle van je laatste daagjes en denk maar niet teveel aan je vertrek.

    Dikke zoen! Ik voel dat je toch wat dichterbij komt ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen