26 juni 2009

De tweeedeee rondeeee!

Heyhey,

De voorbije twee weken waren weeral eens fantastisch. Een Mojito-feestje in Montreal en op het Riverinstitute genoot ik ten volle van het buiten zijn, op en in het water, de zon, vissen vangen, kamperen (jammer genoeg met voedsel vergiftiging als extraatje), en samenzijn met allerlei toffe mensen van het instituut. Hier enkele foto's (wellicht voeg ik bij deze link binnenkort nog enkele foto's, dus klik later nog eens opnieuw).

Het afscheid vond ik dan ook echt jammer, het waren 2 fantastische maanden...

Maar nu op naar het volgende avontuur: Nova Scotia! Ik hoop jullie zo snel mogelijk een beeld te geven van mijn nieuwe thuis. Ik vrees wel dat internetten vanaf nu iets moeilijker zal gaan, maar ik doe mijn best jullie op de hoogte te houden!

Zoen X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten